Dogovorite termin

+385917268956

Pratite me online

Je li kružni trening ispravan odabir?

 

Takvim se načinom treninga može puno napraviti u malo vremena. Za izvođenje kružnog treninga potrebno je imati iskustvo, a mogu ga raditi svi bez obzira na dob, spol. Jeste li se ili niste susretali s takvim tipom vježbanja prije (bitno je prilagoditi intenzitet), ono omogućuje da aktivirate čitavo tijelo kroz niz povezanih vježbi pri čemu se:

– zabavljate u društvenom okruženju,

– trošite kalorije,

– povećavate izdržljivost,

– topite masne naslage,

– gradite mišiće.

Uobičajeno je na treningu izvoditi oko 8 do 12 vježbi, 15-20 ponavljnja ili 30-45 sekundi, kroz 3-5 krugova ovisi o trenutnoj kondiciji, a vrijeme za odmor predviđeno je nakon odrađenog kruga. To doduše ovisi i o preferencijama i procijeni samih trenera.

Kružni trening moguće je izvoditi i kod kuće

Velika pogodnost kružnog treninga je činjenica da za izvođenje nije potrebna nikakva oprema ili se mogu koristiti dodatna opterećenja prema osobnim potrebama. Kružni trening kod kuće je izvrsna alternativa za one koji iz raznih razloga ne žele ili ne mogu ići u teretanu. Vježbe se također mogu izvoditi bilo gdje. Za vježbe uglavnom koristimo težinu vlastitog tijela. Prednost suvremenog načina života- dostupnost video materijala i fitness planova na internetu, uvelike olakšava izvođenje kružnog treninga u udobnosti vlastitoga doma. Bitno je da ste  kreativni i imate početni stupanj znanja o izvođenju vježbi ili ste se savjetovali sa osobnim trenerom oko odabira vježbi i  intenziteta treninga.

Kružni trening u teretani 

Kada je u pitanju kružni trening u teretani, prije svega, moja uloga trenera treneri je pomoći vam u  pravilnom izboru, ali i točnom izvođenju vježbi. Trener prilagođava trening individualno ili ako ste na grupnom treningu onda se prilagođava grupi, nakon što ju malo upozna, prema vlastitim spoznajama o njihovim mogućnostima. Ali i sami imate mogućnost pojačati kružni trening za sebe izvođenjem većeg broja ponavljanja, uzimanjem većih težina ili pak smanjivanjem intenziteta i opterećenja.

Photo by: Bruce Mars

#dostajeisprika #samokreni

Leave a Comment

(0 Comments)

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.